آموزش تند خوانی

۵ بازديد

آموزش تند خوانی

جهان امروز با سرعت دیوانه‌واری در حال پیشرفت و توسعه است. هر روز تکنولوژی‌های جدیدی به زندگی ما اضافه می‌شوند که هرکدام این قابلیت را دارند که سبک زندگی ما را به طور کلی تغییر دهند. اما مهمترین چیزی که به ما کمک می‌کند تا خودمان را همگام با این سرعت پیش ببریم، آموزش دیدن است.

مهارت‌های بسیار زیادی وجود دارند که یادگیری آن‌ها برای همه ما جذاب و تا حدود واجب است. اما بدون شک قبل از آموزش هر مهارتی، ابتدا می‌بایست روش های موثر یادگیری را فرا‌‌بگیریم. یکی از بهترین و موثرترین روش‌های روز دنیا که در تمامی کشورهای پیشرفته جهان از جمله امریکا و ژاپن تدریس می‌شود، تندخوانی است.

آموزش تندخوانی شما را قادر می‌سازد که بدون افت کیفیت مطالعه خود، سرعت خواندن خود را افزایش دهید.شما علاوه بر آشنایی با این مهارت، فرصت استفاده از آموزش تندخوانی رایگان را هم خواهید داشت.

همانطور که می‌دانید آموزش تمامی تکنیک‌های تندخوانی در یک مقاله ممکن نیست. برای همین هم پیشنهاد ما این است که علاوه بر مطالب گفته شده در این مقاله، بهتر است در یک دوره آموزش تندخوانی، مثل دوره تندخوانی فوق پیشرفته آپادانا نیز شرکت کنید. این کار باعث می‌شود که شما به طور کامل بر روی این مهارت مسلط شوید. برای درک بهتر این موضوع قصد داریم در این مقاله به طور کامل به معرفی و بررسی تمام جوانب تندخوانی و نحوه آموزش آن بپردازیم.

چرا باید در کلاس تندخوانی شرکت کنیم

همه ما همیشه رویاهایی برای خودمان ساختیم، اما نمی دانیم برای رسیدن به آنها باید چه کارهایی را انجام دهیم.

چه باور کنیم یا نکنیم ما برای رسیدن به رویاهامون باید تلاش کنیم. باید آموزش ببینیم و ساده ترین راه آموزش هم مطالعه و کتاب خواندن است. مطالعه و خواندن کتاب را می‌توان ارزان‌ترین راه و روش کسب دانش دانست.

همواره به ما گفته‌اند کتاب بخوانید و از اهمیت مطالعه برای ما حرف زده‌اند، اما هرگز به ما نگفته اند و به ما یاد نداده‌اند که چگونه مطالعه کنیم و چگونه کتاب بخوانیم!!

آیا واقعا تندخوانی موثر واقع می شود

 

برای خیلی از افراد هنوز مهارت تندخوانی شناخته شده نیست و بیشتر به دنبال روش های مطالعه هستندو یا از عدم تمرکز در مطالعه خودشان رنج می برند و یا به دلیل مشغله های بالا در طول روز فرصتی برای مطالعه ندارند که سرعت مطالعه برای آنها اهمیت داشته باشد.

اما اگر شما تکنیک ها و تمرین های تندخوانی را بیاموزید و انجام دهید؛ سرعت مطالعه شما به حدی می رسد که نه تنها در مطالعه یک متن و یا کتاب درسی بلکه در انجام تمامی کارها نیز سریع تر خواهید بود.

همچنین تندخوانی فقط سرعت مطالعه را افزایش نمی دهد و موجب به کار انداختن تعداد بیشتری از سلول های مغزی می شودکه خود این موضوع بر روی عملکرد مغز تاثیر مثبت خواهد داشت.

یکی دگیر از تاثیرات تندخوانی در آموزش تندخوانی در تبریز این است که حافظه شما را بسیار تقویت می کند. وبر روی مدیریت زمان شما در تمامی اقدامت روزانه تاثیر می گذارد.

بنابراین تندخوانی تاثیرات بی اندازه ای بر روی مهارت های یک فرد دارد و هیچ وقت برای یادگیری آن دیر نیست.

مخاطبین دوره تندخوانی

این کلاس های آموزشی حضوری در شهر تبریز و دوره آنلاین برای افراد سایر شهرها برای گروه های زیر می تواند بسیار مفید واقع شود:

1- کودکان ابتدایی برای افزایش سرعت مغز

2- دانش آموزان در مطالعه درس های مدرسه

3- شرکت در کنکور سراسری

4- دانشجویان برای مطالعه دروس دانشگاهی

5- انجام تحقیق و مقاله نویسی

6- آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

7- افراد علاقه مند به کتابخوانی

8- محققان و پژوهشگران

9- افراد شاغل برای توسعه کسب و کار خود

10- افرادی که در روز زمانی برای قرائت قرآن اختصاص می دهند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.